Motivační dopis k žádosti o místo

Motivační dopis

Strukturovaný životopis je vždy doprovázen průvodním neboli motivačním dopisem. Vzor takového motivačního dopisu vám nyní přinášíme.

Motivační dopis ke strukturovanému životopisu

Vážená paní inženýrko,

obracím se na Vás se žádostí o volné pracovní místo ve Vaší firmě.

Jsem absolvent VŠE Praha, kterou jsem dokončil v červnu 1996. Jsem také absolventem Střední průmyslové školy Beroun, kterou jsem zakončil maturitní zkouškou v červnu 1991.

Spolu s tímto dopisem Vám zasílám také strukturovaný životopis.

Věřím, že moje odborné znalosti budou vyhovovat požadavkům Vaší firmy, a že se již brzy budu moci seznámit s podrobnější náplní práce nabízené pracovní pozice.

S pozdravem

                                                                  Ing. Jan Dvořák